Betöltés...

Görgess lefelé

Görgess

IDŐPONT:

HELYSZÍN:

2024. május 8.
9:00-13:00

manta irodaház
1096 BUDAPEST,
THALY KÁLMÁN U. 39.

Biztos, hogy minden okés az online értékesítéseddel? Jó az oldalad? Megfelelőek a hirdetéseid? Jól használod a social media platformokat? Releváns influencerekkel próbálod növeli márkaismertségedet?
Gyere el workshopunkra, ahol átfogó képet adunk az online térben történő értékesítés technikai és taktikai oldaláról!

PROGRAM

 09:00 – 09:30

Érkezés


Érkezés, regisztráció, kávé

 09:30 – 10:15

Bánki Attila

Bánki Attila

Köszöntő, bevezető

Rövid bevezetés a jelen „helyzetről” az online értékesítésed tekintetében.

 10:15 – 11:15

Demény Marcell

Demény Marcell

Mindenki szereti a WordPress-t, de...

  • Miért WordPress?
  • Miért WooCommerce? Mi az előnye és a hátránya egyéb más e-commerce platformokhoz képest?
  • Mire figyelj? Mit ne csinálj és miért?
  • Milyen on-site SEO megoldásokat kell alkalmaznod? 
  • Tecnnikai SEO alapok
  • Hogyan integráld a vállalatirányítási rendszerbe?

Pár perc Magento, mert fontos lehet, ha növekedsz

  • Miért fontos e-commerce platform a Magento? 
  • Milyen esetekben érdemes, illetve milyen esetekben szigorúan javasolt az alkalmazása? 
  • Mi az előnye és a hátránya egyéb más e-commerce platformokhoz képest? 
  • Mennyire karbantartható és milyen állandó/rendszeres frissítéseket kell végrehajtani?

Mielőtt újra fejlesztenéd a weboldalad

  • Egyáltalán nem biztos, hogy szükséges. 
  • Rossz tapasztalatok, kommunikációs hibák és más problémák miatt a website-od működtetését fejlesztővel való szakítás után biztonságosan át lehet venni.

 11:15 – 11:35

Kávészünet


Kávészünet

 11:35 – 12:15

Balogh -Kiss Nikoletta

Balogh -Kiss Nikoletta

Kritikus gyengeség: A médiatervezés hiánya

Nem csak a PPC-ből áll a világ. 😊 Nézd meg mi van még a piacon; avagy a jó médiaterv titka. 5 dolog, amit nem hagyhatsz figyelmen kívül, ha el akarsz adni! A PPC helye a médiatervben – mire elég? A siker mérőszámai.

Digitális értékesítés és marketing funnel

  • Miért hasznos a médiatervezésben?
  • A vásárló  útja a termék megvételéig. (milyen hatással vannak egymásra a csatornák (Google, Meta, Display, Natív stb.), egyedi üzenetfejlesztés a különböző szakaszokban) 
  • Csatornák és kampánytípusok a különböző szinteken (gyakorlati példákkal) 

PPC trendek 2024-ben

  • Így adj el vele
  • Célmeghatározások helyesen: Mikor CT és mikor konverzió cél? Mikor post promo, mikor weboldalra terelés? És ezekhez hasonlók.
  • A hatékony kampánybeállítási trükkök: buktatók és tippek

 12:15 – 12:45

Balog Adrienn

Balog Adrienn

A Social Media platformok kritikus szerepe a márkaépítésben

  • Rövid összefoglaló: Facebook, Instagram, TikTok újdonságok, hírek, hogyan csináld
  • Trendek és felhasználók a közösségi oldalakon
  • Hogyan használjuk a social platformokat az online értékesítés támogatása során
  • Brandépítés és sales tartalmak közötti különbségek gyakorlati példákon keresztül

 12:45 – 13:00

Haáz Mariann

Haáz Mariann

Influencerek vásárlásösztönző hatásai

  • Kikkel dolgozz együtt? És miért? Hogy válassz influencert?
  • Mikro és makro influencerek jellegzetességei?
  • Mit kérhetsz és mit nem tőlük? 
  • Kreatív influencer kampányok példákon át
  • Online véleményformálás fórumokban, közösségekben, avagy a seeding: zárt csoportokban való vélemény alakítás, tesztelői csoportok felépítése,
  • Vásárlásösztönzés, fórumok használata a márkaismertség növelése érdekében.
  • Mutatjuk, hogyan lehetséges – és miért elengedhetetlen a digitális térben történő értékesítés során!

REGISZTRÁCIÓ

A workshop ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Regisztráció után visszaigazoló e-mailt küldünk majd, melyben megerősítjük jelentkezésedet!

Vezetéknév*

Keresztnév*

E-mail*

Telefonszám*

Cégnév*

Pozíció*

Top