Pirelli Magyaroszág
Téligumi kampány – Cinturato Winter 2
A Pirelli Magyarország egyik legnagyobb kapányának tervezése és kivitelezése volt a feladatunk: komplex media plan kialakítása és annak megvalósítása, kreatív hirdetési megoldásokkal. A kampány célja az új gumiabroncs népszerűsítése az elsődleges és másodlagos célcsoport körében, valamint a webtraffic növelése volt. Google Search, Display, Youtube, valamint Facebook és Instagram hirdetéseket futtatunk sikeresen különböző kreatív layoutokkal. A kampány egyediségét a Native Ads csomag adta, mely keretén belül különböző a férfiak számára érdekes témákkal foglalkozó portálokon és hírportálokon vásároltunk static és videós bannereket.
OPUS
Az Opus ingatlanfejlesztő cégcsoport óbudai környezetben kínál AA++ besorolású, korszerű, geotermikus fűtésű, magas minőségű újépítésű ingatlanokat.
Az értékesítés és az ismertség növelésének
érdekében optimalizált és költséghatékony Google Ads és Facebook hirdetési kampányokat indítunk
és futtatunk. A display felületek a márkaimázs és ismertség növelését szolgálják, a search
kampány a direkt érdeklődőket célozza meg, míg Facebookon speciális Lead Ads megoldásokkal
gyűjtünk potenciális vásárlókat. Az ügyfél kényelmét szolgáló egyedi megoldásként beépítettük az
értékesítési kampányba az online lakásbemutatás lehetőségét, ami kiegészíti a nyílt napon
történő személyes lakásbemutatást.
(Felhasznált
platformok: Google Ads, TagManager, Google Analytics, Facebook, Instagram)
ELMŰ
Az EnHome üzletág értékesítés támogatása
Az ELMŰ EnHome üzletágának kimagasló
volumenű PPC kampányait hoztuk létre és kezeltük. Az operatív hirdetési folyamatokat
kulcsszókutatással, insight kutatással és relevanciavizsgálattal indítottuk, majd Google Ads
display és search hirdetéseken túl Google hálózaton futtatott display remarketinggel
erősítettük. A kommunikációs üzenetekkel az ajánlatkérést és érdeklődés felkeltését céloztuk
meg, konverzió fókusszal, melynek végső célja lead generálás volt.
(Felhasznált
platformok: Google Ads, TagManager, Google Analytics, Facebook, Instagram,
YouTube)
STIHL
Világszerte a minőségről és a szervizszolgáltatásról ismert
A STIHL stihlnemzedekek.hu
oldalra terelt PPC kampányok esetében nem egy értékesítési kampányról beszéltünk, hanem
brandépítésről és a viszonteladókhoz való terelésről. A márka, mint love brand kiváló megítélésű
a célcsoport körében; ennek fenntartása volt a feladat, valamint a látogatók kereskedelmi
partnerekhez való online és offline becsatornázása.
(Felhasznált platformok: Google Ads, TagManager, Google Analytics, Facebook, Instagram,
YouTube)
Tessloff-Babilon
Performancia marketing kampány
A Tessloff-Babilon könyvkiadó perfomancia marketing kampányainál adatvezérelt marketing alapú stratégiát alkalmazunk, ahol a Google Analytics, Google Ads és enhanced e-commerce adatokat elemezve készülnek több csatornás, abszolút ROI pozitív kampányok. Off-site és on-site performancia megoldásokat szállítunk, a látogatók mért adataiból származó elemzések alapján készített drótvázakkal és layoutokkal támogatjuk az oldal UX megoldásait. A kiadó számára futtatott Google CPC optimalizált hirdetéseink esetében egy limitált büdzsén túl brand hirdetéseket is indítunk. A termékcsoportok hirdetései kimagasló konverziós rátával (átlag 6% fölött) futnak.
BÁV Zálog és Műkereskedelem
Szolgáltatásainak országos és nemzetközi népszerűsítése
A BÁV Aukciósház és Záloghitel Zrt. 3
üzletágának (BÁV Zálog, BÁV Műkereskedelem és BÁV Becsüs Akadémia) országos és nemzetközi
népszerűsítésére digitális kommunikációs stratégiát építettünk, erre alapozva futtatunk jelenleg
sales, brand awareness és leadgeneráló PPC hirdetéseket. A PPC kampányok tervezésekor minden
üzletág esetén egyedi buyer perszónákat hoztunk létre, akiket mikrotargetálással és perszóna
specifikus üzenetekkel jelenleg is sikeresen érünk el. Google Ads hálózaton nagy volumenű
Search, Display, Youtube, Call és remarketing típusú kampányokat menedzselünk ROI+
eredményekkel. A folyamatos tesztelést és a PPC metrikák vizsgálatát Google Analytics és Google
Ads adatelemezéssel, valamint Google Tag Manager eseményméréssel biztosítjuk.
(Felhasznált
platformok: Google Ads, TagManager, Google Analytics, Facebook
KLM
Performancia marketing kampány
A KLM részére készített, B2B
ügyféllojalitás- és hűségprogramot népszerűsítő kampányhoz terveztünk olyan perszónaspecifikus
Google Ads és Facebook kampányokat, melyek mikrotargetálás segítségével nagy számban hoztak
potenciális, új B2B ügyfeleket. A hirdetések komplexitását a különböző perszónákra szabott
kreatívok és üzenetek adták. A hirdetések sikerességét a kreatívok folyamatos tesztelése és a
Tag Manager, valamint Analytics alapú adatvezérelt PPC kampány optimalizálás segítette. A PPC
hirdetések sikerességét támogatta továbbá, hogy perszónánként különböző, egyedi, UX optimalizált
landing oldalakat fejlesztettünk, melyek személyre szabott tartalommal és üzenetekkel készültek
a hatékony edukáció és leadgenerálás érdekében.
(Felhasznált
platformok: Google Ads, TagManager, Google Analytics, Facebook