NÉBIH – UX
Frontend és User Experience feladatok
A központi Nébih portál alapoktól kezdődő megújítása volt a cél, amely egy széleskörű analitikai elemző feladattal vette kezdetét. A site frontendjének fejlesztését megelőzte egy komplex felhasználói viselkedésanalízis, melynek során feltártuk a fogyasztói insightokat és a portál elvárt és szükséges tartalmi elemeit. Ezt követően magyar és nemzetközi benchmarkok alapján kerültek kidolgozásra a részletes, persona related aloldal drótvázak és egyes prototípusok.
STIHL – UX
Speciális termékajánló oldal UX
A Shtihlnemzedekek.hu oldal teljes újra tervezésének feladata felölelte a célcsoport részletes elemzését, a termékajánló user journey átdolgozását és a forgalomterelés útvonalát, egészen az endkonverzióig. Az oldal még desktop first gondolattal készült el, melyet a munkafolyamatok során alakítottunk át mobile first megoldásokra. Az oldal bootstrap css alapokon készült.
VATERA – UX
Vatera User experience feladatok
A megújuló vatera.hu ügyfélélmény tervezésének részeként az üzletileg legfontosabb oldalak újratervezése volt a feladatunk. Munkánk emellett kiterjedt a metrikák elemzésére, a közös együttműködés alapját jelentő szakmai workshopokra és az informatikai csapattal történő együttműködésig tartó szakasz megalkotására is.
DKK – UX
Egyedi fejlesztésú website
Egyedi igények szerint készítettünk 5 oldaltípushoz 5 különböző drótvázat. A drótváz teljes mértékben megfelel a reszponzív fejlesztés szabvány elemeinek. Erre a drótvázra készült egy webdesign, ami színeiben, illetve látványvilágágban hűen tükrözi a Dunakeszi Közüzemi Zrt. által megálmodott kinézetet. A webdesignhoz fejlesztettünk egy saját CMS-t (Content Management System), amely Laravel frameworkön alapul. A CMS-hez telepíthető moduláris csomagokban fejlesztettük le az egyedi funkciókat, amelyek szerves részét képezik a weboldalnak (pl: beléptető modul, jogosultság modul, hírek modul, információs sáv modul).
BUBBLES – UX
Mikroinfluenszer kampány
A BUBBLES önkiszolgáló mosoda hálózattal közösen elindítottuk „A Nagy BUBBLES Mosodateszt” mikroinfluencer kampányt, amelyhez egy teljesen egyedi domainen egy speciális regisztrációs landing oldalt hoztunk létre a jelentkezők toborzásához, valamint a tesztelést követően a fogyasztói tapasztalatok összesítéséhez. A grafikai tervezésnél a felhasználói élmény maximális megteremtésével az átlátható információk optimalizált vizuális megjelenítését kívántuk elérni, ami kiválóan illeszkedett a márka arculatához.
BEVE – UX
Egyedi fejlesztésú website
A Biztonságos és Élhető Városokért Egyesület (BEVE részére olyan egyedi bemutatkozó- és leíróoldal létrehozása volt a cél, amely kiválóan alkalmas a biztonságtudatosság merőben újszerű megközelítésének közértető átadására a célközönség számára. A nyilvánvalóan érdekes tartalom mellett fontos szempont volt a tudatos és sikeres felhasználói élmény tervezése, modern és letisztult fejlesztési megoldások használatával.
BÁV – UX
BÁV "Zálogfiók kereső"
A BÁV Zálog számára terveztük és lefejlesztettük a “BÁV Zálogfiók kereső” weboldalt, ahová Google Ads kampányokkal biztosítjuk a célközönség elérését és a folyamatos forgalomterelést. A fejlesztés során törekedtünk a weboldal branded felépítésére és a keresőfunkciók optimális megjelenítésére. Célunk az volt, hogy az érdeklődő az oldalra érve azonnal megismerje a szolgáltatás előnyeit és minél gyorsabban megtalálja a hozzá legközelebb eső zálogfiók nyújtotta szolgáltatásokat. A zálogfiók-információk tartalmi strukturálásával és a keresőfunkciók felhasználóbarát kialakításával áttekinthető és logikusan felépített felhasználói felületet hoztunk létre, ezzel növelve a weboldalon létrejövő konverziók számát, különös tekintettel a zálogfiókokkal történő direkt kapcsolatfelvételre.