Betöltés...

Megérteni az üzletet

Fontosnak tartjuk, hogy ne csak kommunikációs válaszokat adjunk az ügyfeleink kihívásaira, hanem ha szükséges, akkor marketing vagy akár üzleti javaslatokkal is éljünk.

Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a lehető legmélyebben megértsük ügyfeleink teljes piacát, célcsoportjait és a termékeinek / szolgáltatásának részleteit is.

A Vermis komplex piacralépési tervvel, vagy akár márkastratégiával is tudja támogatni ügyfelei sikeres munkáját.

Erősen támogatjuk, hogy munkatársaink megismerjék partnereink kulcsmunkatársait, és az ő szakterületük problémáit - így szállítva hatékonyabb megoldásokat.

Eredmények

Két kiemelten fontos dolog van egy üzleti kommunikációs befektetésben:

1. Az ügyfeleink által befektetett értékek nagysága
​​​​​​​ 2. Az elért eredmény

A Vermis feladata, hogy a lehető leghatékonyabb megoldást megtalálva a legmagasabb eredményt tudja felmutatni.

A legfontosabb üzleti KPI-ok:
​​​​​​​ 1. Leadek darabszáma és értéke
2. Realizált profit
3. Maximalizált elérés
4. Aktív, márkahű követők

Ügyfélkapcsolat

Egy kommunkációs partner nem egy alvállalkozó, hanem az egyik legfontosabb üzleti partner. Megoldásokat szállítunk, nem problémákat.

Büszkék vagyunk csapatunkra, akik online tanácsadóként ügyfeleink mellett állnak, és a legkülönbözőbb területeken, a legváltozatosabb megoldásokkal támogatják őket.

Egyes ügyfeleinknek speciális szolgáltatásokat nyújtunk, mint pl. web listening, más ügyfeleink számára kiterjedt szolgáltatásokkal, havi rendszerességű feladatokat látunk el.

Tanácsadó csapatunk rendszeres, eseti vagy kampány jelleggel támogatja ügyfeleink digitális jelenlétét.

Top