VATERA
A Vatera márka frissítése és új márkapillérek megalkotása
A Vatera márkaértékeinek megújításának alapjai olyan erős fundamentumok voltak, amelyek a magyar web születésétől fogva velünk vannak. Magyarország talán legismertebb e-commerce brandjének kérésére az alábbi tevékenységeket végeztük: márkaértékek megújítása, arculatfrissítés, új irányvonalak megjelenítése. A feladat során megújuló Vatera gondolkodás visszaköszönt a vatera.hu-n, a Vatera Facebook oldalán és az egész Vaterás közösségben.
TESZVESZ
Márkastratégia a főként nők által látogatott apróhirdetési oldalnak
A TeszVesz brand több téren igényelt kisebb vagy jelentősebb frissítést, mely a márka életciklusának érett szakaszának egy időszerű jellegzetessége. A márkastratégia érintette az alap üzleti modelltől a névig terjedő portfóliót, s felölelt egy széles spektrumú tanácsadást, ami tartalmazta egy branding workshop megtartását, a márkapillérek meghatározását és a termékpozicionálás módosításához szükséges javaslatokat. Célunk egy olyan tematikus webshop/e-commerce felület létrehozása, ami a hazai piacon sikerrel pozicionálható.
CRONOS
Magyarország egyik legrégebbi és legnagyobb társkereső oldala
A Cronos a közel 20 éve támogatja a párra vágyókat az eredményesebb ismerkedésben. Felismerve a piacon megjelenő fiatalabb korosztályt célzó fejlesztésekben rejlő lehetőségeket, időszerűvé vált a márka újrapozicionálása. Szükségessé vált az új márkastratégia kialakítása és az ehhez tartozó arculatfrissítés, mely illeszkedik a mai trendekhez és a nemzetközi kihívásokhoz. Feladatunk olyan nemzetközi szintű üzleti megoldás és márka-, illetve fejlesztési stratégia volt, ami képes a márkát akár külföldön is erősíteni.