ACCENTURE
Toborzás és az influencerek kapcsolata
Az employer branding területe egy olyan komplex és fontos HR feladattá vált, hogy különösen az IT területen aktív szereplők életéből nem hiányozhat. Az Accenture IT területre fókuszáló toborzási feladatainak támogatását bízta ránk PR, digitális PR és koncepció fejlesztés fókusszal. Olyan kreatív ötleteket szállítottunk, melyek a versenytársaktól különböző módon nyújtanak előnyöket a lehetséges toborzási szegmenseknek. Emellett feladatunk volt az Accenture munkaadói márkaképének formálása, nehezen elérhető IT szakértők megszólítása és a márka figyelembevételének elősegítése a munkavállalói döntéseknél.
INTRUM
Insight kutatás és közösségi kommunikáció
Az Intrum számára több stratégiailag fontos területen is szükségessé vált a kommunikációs insightok fejlesztése, mérési és elemzési adatokon alapuló fogyasztói szokások megismerése, és azok alapján kommunikációs metodológiák kifejlesztése. Céljaink között szerepelt olyan tipikus felhasználók, perszónák azonosítása és fejlesztése, melyekre elemzések alapján érdemes kommunikációs aktivitást indítani. Ennek részeként alakítottuk ki a social media stratégiát is egy igen különleges területen (követelésmenedzsment).
MALL.HU
Corporate PR az e-kereskedelemben
A Mall.hu PR tevékenységének kezelése részeként sajtóanyagok megjelentetése, tartalmi javaslattétel és hero contentek megírása volt a feladatunk. Munkánk során a PR - digitális PR - és a content marketing megoldásait ötvöztük kreatív kampányjavaslatokkal. Reguláris sajtókapcsolatot építettünk fel, melynek során e-commerce információkkal láttuk el a szakmai és a nem elsősorban szakmai sajtót. A hírekhez és hírértékkel bíró megjelenésekhez események fejlesztése, azok tervezése és a kreatív platformok kialakítása is az együttműködésünk részét képezte.