Betöltés...

STABILO

“Point az én színem” Közösségi aktivitás és hirdetési tanácsadás.

Olyan online közösségi aktivitást dolgoztunk ki, melynek célja a point 88 tűfilcszett népszerűsítésén túl az iskolára és a tanulásra való játékos ráhangolódás volt. Ehhez egy olyan social media kampánymechanizmust dolgoztunk ki, ami elsődlegesen a TikTok platformján keresztül érte el a célcsoportot, ismert TikTokerek által indított challenge videókon keresztül. A „#PointAzÉnSzínem” nyereményjáték landing oldalára az organikus TikTok videós tartalmak mellett hirdetett posztokkal, valamint a márka további közösségi média felületeinek bevonásával tereltünk látogatókat.

(Felhasznált platformok: Tiktok, Instagram, Facebook)

CANON

A Canon a hazai és nemzetközi piacon is az egyik legismertebb márka a képalkotás területén, a vállalat teljes hazai közösségi aktivitást mi felügyeltük.

A Canon számára készített közösségi tartalmainkkal a meglévő, hűséges követőtáborral kellett még szorosabb kötődést kialakítanunk, illetve az oldal követőinek a számát növeltük releváns hírekkel, tippekkel, együttműködésekkel és nyereményjátékokkal.

(Felhasznált platformok: Facebook, Instagram)

STABILO

A 160 éves német cég írószerei a folyamatos innovációknak, termékfejlesztéseknek és a digitális térben zajló kommunikációjának köszönhetően mára a fiatalok egyik kedvenc márkájává vált.

A kamaszokat egyre nehezebb elérni a hagyományos közösségi felületeken, a Stabilo esetében mégis sikerült, köszönhetően a fiatal célcsoport számára releváns influencerekkel való együttműködéseknek és a magas engagementet generáló tartalmaknak.

(Felhasznált platformok: Facebook, Instagram)

SERVERGARDEN

Az egyik legnagyobb hazai szerverhoszting cég digitális jelenlétét és márkaépítését felügyeljük.

A Servergarden sokadik szereplőként érkezett egy telített piaci környezetbe, de szolgáltatásai minőségével, árazásával és egyedi hangvételű kommunikációjával gyorsan meg tudta szólítani az IT szektorban dolgozó célközönségét az általunk kezelt közösségi felületein, hirdetésein és weboldalán egyaránt. A márkával való együttműködésünk során a Servergarden tonalitásának, üzeneteinek és a brandnek a kitalálása és formába öntése is a feladatunk volt.

(Felhasznált platformok: Facebook, Servergarden.hu)

AROMAX

Az Aromax aromaterápiás és natúrkozmetikai szereket készítő és forgalmazó cég közösségi jelenlétét gondozzuk.

A legnagyobb kihívásunk ezzel a márkakommunikációval kapcsolatban az volt, hogy korábban egyáltalán nem volt kapcsolat a márka és a fogyasztó között, tehát a közösségi felületeken a brand ismertségének a növelését és a követők toborzását egyszerre kellett végeznünk.

(Felhasznált platformok: Facebook, Instagram)

VATERA

Magyarország egyik legrégebbi, leginkább kedvelt e-commerce brandjének teljes közösségi aktivitása

A teljes magyar weben figyelemmel kísért Vaterás közösség számára készítünk tartalmakat Facebookra és Instagramra a hétköznapi posztoktól a videós tartalmakig. Az együttműködés része a Vatera márkanagyköveteinek felkutatása, a velük való mindennapi munka, ötletek és kreatívok szállítása. A Vatera közössége egy több mint 130 000 fős Facebook, és egy frissen indított Insta közösség, akik aktívan részt vesznek a márka életében.

(Felhasznált platformok: Facebook, Instagram)

FŐTAXI

A Főtaxi, az 1913-ban alapított Autótaxi Rt. jogutódjának megjelenése a közösségi térben

A taxitársaságok törvényi szabályozása miatt jelentős fontossággal bír az adott márkához fűződő érzelmi kapcsolat, ezért a közösségi tér kiemelt szerepű. A Főtaxi Facebook és Instagram jelenlétének biztosítása, a beérkező kérdések kezelése, az ügyfélszolgálattal való szoros együttműködés a megbízásunk része, így munkánk a közösségi térből érkezők információkkal való ellátása, a márkaelköteleződés kialakítása, tartalomgyártás, tartalmak terjesztése PPC hirdetésekkel és optimalizálással.

(Felhasznált platformok: Google Ads, TagManager, Google Analytics, Facebook, Instagram, YouTube)

TUTTI

Magyarország meghatározó B2B FMCG szereplője

Sok évre visszamenőleg végezzük a Tutti közösségének építését és aktivizálását, a tartalmak kreatívjainak fejlesztését és gyártását, az ahhoz tartozó PPC tevékenységet. Az organikus Facebook aktivitás mellett a paid megoldások szállítása is a csapatunk feladata, így a PPC tevékenységeket is egy egész stratégia keretén belül végezzük el. Mára a Tutti és termékei az egyik legnagyobb branded közösséggé nőttek, számunkra pedig nagy büszkeség az, hogy ennek tagjai lehetünk.

(Felhasznált platformok: Facebook, Instagram)

BÁV Zálog

Zálogszolgáltatás témakörben követőket gyűjteni és a BÁV márka megítélését javítani – ezekkel a feladatokkal kellett megbirkóznunk ennél a márkánál.

A célközönség targetálása és az ő bevonásuk volt a legnagyobb kihívásunk ennél a márkánál úgy, hogy a zálogszolgáltatás igénybevételével kapcsolatban a közhiedelemben élő előítéleteket is semlegesítsük. A brand magasabbra pozicionálásával és hasznos, sokszor meglepő tartalmak készítésével kapcsolatba tudtunk lépni a BÁV szolgáltatásait igénybe vevőkkel és elértük náluk, hogy reagáljanak bejegyzéseinkre.

(Felhasznált platformok: Facebook)

MUNKÁINKRÓL


Influencer Marketing

Az Influencer Marketing az egyik legdinamikusabban fejlődő területe a korszerű marketing kommunikációnak. Ismerje meg esettanulmányainkat.


PPC feladataink

A közösségi kommunikáció részévé vált a különböző tartalmak kiemelése vagy egyes márka oldalak a Facebookon keresztül történő fizetett népszerűsítése.


Digital PR

A közösségi kommunikáció és PR nagyon szorosan összekapcsolódó területek, melyek jól egészítik ki és támogatájék egymást.


Egyedi fejlesztések

Csapatunk egyik kiemelt szakmai területe az egyedi webes fejlesztések. Webfejlesztő csapatunk backend / frontend / PM és minőségbiztosítás területét öleli fel. website-tol a bannerig.

Top