STABILO
“Point az én színem” Közösségi aktivitás és hirdetési tanácsadás.
Olyan online közösségi aktivitást dolgoztunk
ki, melynek célja a point 88 tűfilcszett népszerűsítésén túl az iskolára és a tanulásra való
játékos ráhangolódás volt. Ehhez egy olyan social media kampánymechanizmust dolgoztunk ki, ami
elsődlegesen a TikTok platformján keresztül érte el a célcsoportot, ismert TikTokerek által
indított challenge videókon keresztül. A „#PointAzÉnSzínem” nyereményjáték landing oldalára az
organikus TikTok videós tartalmak mellett hirdetett posztokkal, valamint a márka további
közösségi média felületeinek bevonásával tereltünk látogatókat.
(Felhasznált
platformok: Tiktok, Instagram, Facebook)
CANON
A Canon a hazai és nemzetközi piacon is az egyik legismertebb márka a képalkotás területén, a vállalat teljes hazai közösségi aktivitást mi felügyeltük.
A Canon számára készített közösségi
tartalmainkkal a meglévő, hűséges követőtáborral kellett még szorosabb kötődést kialakítanunk,
illetve az oldal követőinek a számát növeltük releváns hírekkel, tippekkel, együttműködésekkel
és nyereményjátékokkal.
(Felhasznált platformok: Facebook, Instagram)
STABILO
A 160 éves német cég írószerei a folyamatos innovációknak, termékfejlesztéseknek és a digitális térben zajló kommunikációjának köszönhetően mára a fiatalok egyik kedvenc márkájává vált.
A kamaszokat egyre nehezebb elérni a
hagyományos közösségi felületeken, a Stabilo esetében mégis sikerült, köszönhetően a fiatal
célcsoport számára releváns influencerekkel való együttműködéseknek és a magas engagementet
generáló tartalmaknak.
(Felhasznált platformok: Facebook, Instagram)
SERVERGARDEN
Az egyik legnagyobb hazai szerverhoszting cég digitális jelenlétét és márkaépítését felügyeljük.
A Servergarden sokadik szereplőként érkezett
egy telített piaci környezetbe, de szolgáltatásai minőségével, árazásával és egyedi hangvételű
kommunikációjával gyorsan meg tudta szólítani az IT szektorban dolgozó célközönségét az általunk
kezelt közösségi felületein, hirdetésein és weboldalán egyaránt. A márkával való
együttműködésünk során a Servergarden tonalitásának, üzeneteinek és a brandnek a kitalálása és
formába öntése is a feladatunk volt.
(Felhasznált platformok: Facebook, Servergarden.hu)
AROMAX
Az Aromax aromaterápiás és natúrkozmetikai szereket készítő és forgalmazó cég közösségi jelenlétét gondozzuk.
A legnagyobb kihívásunk ezzel a
márkakommunikációval kapcsolatban az volt, hogy korábban egyáltalán nem volt kapcsolat a márka
és a fogyasztó között, tehát a közösségi felületeken a brand ismertségének a növelését és a
követők toborzását egyszerre kellett végeznünk.
(Felhasznált platformok: Facebook, Instagram)
VATERA
Magyarország egyik legrégebbi, leginkább kedvelt e-commerce brandjének teljes közösségi aktivitása
A teljes magyar weben figyelemmel kísért
Vaterás közösség számára készítünk tartalmakat Facebookra és Instagramra a hétköznapi posztoktól
a videós tartalmakig. Az együttműködés része a Vatera márkanagyköveteinek felkutatása, a velük
való mindennapi munka, ötletek és kreatívok szállítása. A Vatera közössége egy több mint 130 000
fős Facebook, és egy frissen indított Insta közösség, akik aktívan részt vesznek a márka
életében.
(Felhasznált platformok: Facebook,
Instagram)
FŐTAXI
A Főtaxi, az 1913-ban alapított Autótaxi Rt. jogutódjának megjelenése a közösségi térben
A taxitársaságok törvényi szabályozása miatt
jelentős fontossággal bír az adott márkához fűződő érzelmi kapcsolat, ezért a közösségi tér
kiemelt szerepű. A Főtaxi Facebook és Instagram jelenlétének biztosítása, a beérkező kérdések
kezelése, az ügyfélszolgálattal való szoros együttműködés a megbízásunk része, így munkánk a
közösségi térből érkezők információkkal való ellátása, a márkaelköteleződés kialakítása,
tartalomgyártás, tartalmak terjesztése PPC hirdetésekkel és optimalizálással.
(Felhasznált
platformok: Google Ads, TagManager, Google Analytics, Facebook, Instagram,
YouTube)
TUTTI
Magyarország meghatározó B2B FMCG szereplője
Sok évre visszamenőleg végezzük a Tutti
közösségének építését és aktivizálását, a tartalmak kreatívjainak fejlesztését és gyártását, az
ahhoz tartozó PPC tevékenységet. Az organikus Facebook aktivitás mellett a paid megoldások
szállítása is a csapatunk feladata, így a PPC tevékenységeket is egy egész stratégia keretén
belül végezzük el. Mára a Tutti és termékei az egyik legnagyobb branded közösséggé nőttek,
számunkra pedig nagy büszkeség az, hogy ennek tagjai lehetünk.
(Felhasznált
platformok: Facebook, Instagram)
BÁV Zálog
Zálogszolgáltatás témakörben követőket gyűjteni és a BÁV márka megítélését javítani – ezekkel a feladatokkal kellett megbirkóznunk ennél a márkánál.
A célközönség targetálása és az ő bevonásuk
volt a legnagyobb kihívásunk ennél a márkánál úgy, hogy a zálogszolgáltatás igénybevételével
kapcsolatban a közhiedelemben élő előítéleteket is semlegesítsük. A brand magasabbra
pozicionálásával és hasznos, sokszor meglepő tartalmak készítésével kapcsolatba tudtunk lépni a
BÁV szolgáltatásait igénybe vevőkkel és elértük náluk, hogy reagáljanak bejegyzéseinkre.
(Felhasznált platformok: Facebook)